my work pagw

hi word is my blog

my work pagw

hi word is my blog

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرده شید

 

 

 

 پرده شید چیست؟

امروزه پرده شید از موادی همچون کتان، پنبه، ابریشم و پلی استر ساخته شده است و به طور عمده در طراحی و رنگ های آن ها از لحاظ بصری تنوع و چشم نوازی را مشاهده میکنیم. به همین دلیل ، نگرانی شما در مورد تطبیق دکوراسیون و چیدمان خانه با پرده شید برطرف خواهد شد. پرده شید از لحاظ تنظیم روشنایی نور و نیز نظافت بسیار ساده تر از دیگر پرده ها ی دیگر میباشد. به همین دلیل است که ، این روزها پرده شید طرفداران بسیار زیادی را در میان مردم پیدا کرده است.


مزایای پرده شید

پرده های شید علاوه بر ظاهری زیبا و با شکوه ، باعث ایجاد امنیت در یک مکان می شود ، زیرا که فوم پشت پرده شید، باعث آن میشود که این نوع پرده از پرده ها دیگر متفاوت باشد و مانع از عبور نور میشود و هیچ امکان دیدی از بیرون به فضای داخل خانه امکان پذیر نمی باشد. پرده شید برخلاف دیگر پرده های اشرافی ، نصب آسانی دارد و به دو صورت دستی و موتوری (با ریموت کنترل) در دو جهت بالا و پایین حرکت میکند. امروزه نیز شاهد این هستیم که به دلیل استفاده گسترده از پرده شید، این نوع پرده قابلیت آن را دارد که متناسب با هرگونه فضایی در دو نوع ساده و طرح دار وارد بازار شده اند. بنابراین در کلام اخر بهتر است که پیش از هر اقدامی برای خرید پرده شید ، از تماشای مدل های مختلف و کاتالوگ های انواع طرح های آن غافل نشوید.

 

در این نوع پرده ملاک بر این است که پرده از دوطرف قابل رویت باشد و در دوطرف پرده عکس چاپی قرار دارد.


ویژگی های کلی پرده های شید رول تصویری :

صد درصد قابل شستشو

قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه

قابلیت چاپ تصاویر دلخواه در دو نوع یکرو و دورو

ثبات رنگ در برابر دمای بالا و نور آفتاب

حداقل ارتفاع یک متر طول و در مجموع حداقل یک ونیم متر مربع لحاظ میگردد

حداقل عرض پرده شید تصویری ۳۰۰ سانتیمتر و بدون محدودیت ارتفاع میباشد.

 

 

پرده فتو شید تصویری یکرو :

در این نوع پرده ملاک بر این است که تنها از یک طرف دید وجود داشته باشد مانند پنجره اتاق ها یا مکانهای ورودی که نسبت به پرده از پشت دیدی وجود ندارد و تنها یک سمت پرده دارای تصویر می باشد.

 

رقص نور و سایه در پرده تصویری

برای داشتن یک سایه روشن روی عناصر منزل، شما به یک پرده شید نیاز دارید. پرده شید همانطور که از اسمش هویداست سایه ای را در دل خود دارد و این سایه زیبا را برای منزل با کمک تلالوهای سرگردان خورشید ایجاد می کند.

سایه روشن هایی که در هر جا باشند بی شک جاوه بصری زیبایی خلق می کنند و چشم اندازی بی نظیر را فراهم می آورند حال اگر با کمک پرده شید و نور خورشید این سایه روشن را ایجاد کنیم که  دیگر بهترین آفریننده دکوراسیون منزل خود خواهیم بود.

پرده شید های زیبا در انواع مختلفی برای زیباسازی فضای منزل و یا اماکن اداری و تجاری آماده خدمت به شماست. انواع شید های ساده تا شیدهایی که با متریال های مختلفی برای ایجاد سایه روشن های متفاوت و بی همتا تولید شده اند می توانند در زیباسازی و همچنین تنظیم میزان نور ورودی به منزل بسیار راهگشا باشند.

 

چرا پرده شید؟

شید ها در فضای دکوراسیون امروزه از عناصری هستند که به راحتی می توان آن ها را با سایر عناصر منزل همخوان کرد و هارمونی منزل را حفظ کرد، همچنین این شیدهای زیبا با کمک پنل هایی که جلوه و منظر خاص و جذابی دارند می توانند نمایی بسیار شیک و شکیلی را برای خانه یا محیط کار شما به ارمغان آورند.

شیدهای ساده و شیدهای تصویری یا فتوشید همیشه انتخابی ساده و در عین حال هوشمندانه و دل انگیز برای خانه های گرم و زیبا است.

 

 

منبع: متین پرده

 

https://matinparde.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84/

 

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • ماهی شو

پرده شید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی