my work pagw

hi word is my blog

my work pagw

hi word is my blog

بایگانی

۳۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش سئو

 

با توجه به رشد دنیای دیجیتال و فراگیر شدن کسب و کارهای آنلاین، هر تجارتی باید با روشهای تبلیغات و حضور در دنیای وب را بیاموزد. از آنجایی که سئو سایت یکی از روش های هدفمند و ماندگاری است که شما را در صفحه اول گوگل قرار می دهد، آموزش سئو  جایگاه بسیار مهمی دارد.

یکی از اهداف کارشناسان سئو اینجا، آموزش سئو به صورت رایگان و البته حرفه ای به کسانی است که تمایل دارند در این فضای رقابتی کسب اطلاعات کنند. از این رو مقالات آموزشی سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ را به صورت عملی با توجه به آخرین آپدیت های گوگل نوشته اند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. در این مقاله تصمیم داریم به سوال سئو چیست پاسخ دهیم و به شما، یک دید کلی از آموزش سئو و سرفصل هایی که حتما باید یاد بگیرید را ایجاد نماییم.


برای اینکه بتوانید در زمینه خدمات سئو سایت  حرفه ای شوید نیاز دارید که بر سرفصل های آموزش سئو که در زیر برای شما لیست وار مطرح کرده ایم تسلط پیدا کنید:

  • یادگیری و تسلط بر الگوریتم های گوگل (الگوریتم مرغ مگس خوار،
  • الگوریتم پاندا، لانه کبوتر و..). در حقیقت الگوریتم های گوگل از مهم‌ترین منابعی است که لازم است برای درک بهتر مفاهیم آن‌ها را بیاموزید. از طریق الگوریتمهای گوگل شما ساز و کار ساخت صفحه‌های اینترنتی وسایت‌های خود را می‌یابید به طوری که بتوانید در کم‌ترین زمان بهترین نتایج را دریافت کنید.

علاوه بر این همه بایدها و نبایدها را از طریق این الگوریتم ها در می‌یابید. البته خوب است بدانید که بسیاری از الگوریتمهای گوگل به طور رسمی از طرف گوگل معرفی نشدهاند یا به طور کامل، معرفی نشده‌اند و بر اساس تجربه و امتحان سئوکاران مختلف نتایج و حدسیاتی از این الگوریتمها وجود دارند که ممکن است درست یا نادرست باشند.

  • بروز کردن اطلاعات خود در آخرین آپدیت های گوگل
  • نحوه ایجاد ساخت لندینگ یا صفحات فرود کاربر برای گرفتن جایگاه بهتر. بسیار مهم است که با نحوه ساخت لندینگ‌ها و کیوورد تارگتینگ آشنا باشید و صفحه‌های درست را بر اساس کلمات مناسب درست کنید و جلو ببرید، در غیر این صورت ممکن است در اینده با خسارات جبران ناپذیری مواجه شده و مجبور به هزینه بیشتری شوید.
  • سرعت لود سایت بسیار مهم است. باید بتوانید سرعت سایت را بهینه نمایید. همانطور که احتمالا می‌دانید یکی از مهم‌ترین معیارهای گوگل برای رتبه‌بندی صفحات در نتایج جستجو سرعت سایت و صفحه می‌باشد.
  • یک سایت فاقد محتوا ارزشی ندارد. اما این محتواها (شامل عکس، متن و ویدئو) چگونه بهینه می شوند؟
  • مهم ترین فاکتور برای اینکه موفقیت یک کارشناس سئو، تحلیل سایت و بررسی رقبا است. یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورها برای تبدیل شدن به یک سئوکار متخصص این است که بتوانید سایت‌های رقبای خود را به خوبی شناسایی و تحلیل کنید. رصد رقیبان خود همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت است.
  • چگونه در سوشال مدیا فعالیت کنیم که بر سئو سایت تاثیر مثبت بگذارد؟
  • کلمه کلیدی می تواند شاه کلید اصلی شما برای موفقیت در سئو سایت باشد. در مورد نحوه انتخاب کلمه کلیدی اطلاعات کاملی را به دست آورید. توانایی انتخاب کلمه کلیدی مناسب و درآمدزا یکی از مهم‌ترین تخصص هایی است که یک کارشناس سئو باید به آن آشنا باشد تا علاوه بر جلوگیری از هدر رفت هزینه ها، بتواند درآمد خوبی را نیز کسب کند.
  • لینک بیلدینگ یا لینک سازی خارجی بر اساس چه استراتژی ساخته شود؟ چه سایت هایی مناسب لینک گرفتن هستند؟ علی‌رغم اینکه با آپدیت‌های اخیر گوگل توجه به ساختار درون سایت و محتوای سایت بسیار افزایش یافته است، اما هنوز لینک‌سازی خارجی و لینک بیلدینگ تاثیر زیادی در شناساندن صفحات خود به گوگل و کسب رتبه‌های بهتر دارد. لینک سازی خارجی و داخلی را میتوان از مهم‌ترین مهارت‌هایی دانست که کارشناس سئو باید به طور کاملی بر روی آن احاطه داشته باشد.
  • تسلط بر تکنیک های سئو سیاه، سئو سفید و سئو خاکستری.

ما سئو از نظر سلامت تکنیک های آن به سه دسته:

  • کلاه سفید white hat seo
  • کلاه سیاه black hat seo
  • کلاه خاکستری gray hat seo 

سئو کلاه سیاه همان طور که از نامش مشخص است نباید چیز جالبی باشد. مجموعه روش ها و تکنیک هایی که فقط برای فریب گوگل به کار می روند در دسته سیاه قرار دارند. مانند لینک گرفتن از farm linkها.

سئو کلاه سفید یعنی روش های قانونی و صحیح که مورد تایید گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند. تمام فعالیت هایی که داخل سایت انجام میدهید در دسته سفید قرار دارند.

سئو کلاه خاکستری به بدی کلاه سیاه نیست اما مشخص است که روش های درستی هم شامل نمی شود. گوگل در جریمه کردن سایت هایی که از این نوع روش ها استفاده می کنند خیلی جدی نیست چون ظاهر این تکنیک ها برخلاف قوانین گوگل نیست، اما این روش ها هم برای فریب دادن گوگل بات ها انجام می گیرد.

 

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88/

 

کلمه کلیدی

آموزش سئو

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

امنیت وب

چرا امنیت وب سایت و سیستم اهمیت زیادی دارد ؟ اکثر افراد به امنیت خود اهمیت نمی دهند و با جمله (کسی که ما را هک نمی کند و یا جمله ما اصلا اطلاعاتی نداریم که کسی بخواهد ما را هک کند) بار خود را کم می کنند و خود را گول می زنند اما چنین چیزی کاملا اشتباه است زیرا نفوذگر در بعضی مواقع هیچ نیازی به اطلاعات شما ندارد و تنها قصد ان از نفوذ به سیستم شما استفاده از سیستم شما به عنوان یک attacker است به این صورت که پس از نفوذ به سیستم شما با استفاده از متد هایی , اقدام به نفوذ با استفاده از سیستم شخصی شما می کند و اگر مشکلی پیش بیاید در ابتدای کار شما باید جوابگوی قانون باشید زیرا از سیستم شما به عنوان یک attacker استفاده شده است این مورد فقط در سیستم های شخصی حاکم نیست و ممکن است حتی از یک سرور وب سایت استفاده شود. چرا امنیت در وب اهمیت دارد ؟ همانگونه که گفته شد همیشه هدف از نفوذ استفاده از اطلاعات شخصی شما نیست و این موضوع در وب سایت هاهم صدق می کند و یکی از دلایل هک شدن وب سایت ها موضوع رقابت در بین نفوذگر هاست که پس از نفوذ به سایت ها با اپلود صفحه دیفیس خود و در نهایت ثبت سایت در سایت های ثبت سایت هک شده اقدام به رقابت با دیگر نفوذگر ها می کنند و حتی ممکن است برای تمرین اقدام به نفوذ سایت کنند اما در ادامه با موضوع پر اهمیت تامین امنیت در انواع مختلف وب سایت ها اشنا می شوید که اگر شما یک وبمستر هستید حتما باید نکات امنیتی را رعایت کنید تا توانایی جلوگیری از نفوذ به وب سایت خود را داشته باشید انتخاب یک پسورد قدرتمند یکی از مهم ترین و پایه ترین اقدامات امنیتی انتخاب و نوشتن یک پسورد قوی و غیر قابل حدس است که پیش تر اموزش هایی در این قبیل برای شما قرار داده ایم که می توانید از انها استفاده نمایید.

 

تغییر ادرس صفحه مدیریت برای امنیت وب

یکی از مهم ترین نکته های امنیتی مخفی کردن صفحه ورود به پنل مدیریت است زیرا اگر نفوذگر پنل مدیریت سایت شما را پیدا کند درصد بسیار بالایی از راه را طی کرده است و می تواند با استفاده از متد هایی مانند حملات بروت فورس اقدام به کرک صفحه لاگین کند اما زمانی که صفحه ورود به پنل مدیریت وب سایت خود را در یک مسیر غیر قابل حدس قرار دهید و نفوذگر نتواند ان صفحه را پیدا کند حتی اگر یوزر و پسورد اصلی شما را داشته باشد توانایی نفوذ به سایت شما را ندارد زیرا اگر نتواند وارد پنل مدیریت محتوا شود یوزرنیم و پسورد برای نفوذگر کاربردی نخواهد داشت.

اشنایی با راه های نفوذگر تصور کنید نفوذگر پس از جستجوی امنیتی فراوان در وب سایت شما نتواند باگ امنیتی در وب سایت پیدا کند اما دلیل بر این نیست که سایت شما باگ ندارد ممکن است نفوذگر توانایی پیدا کردن باگ در سایت شما را ندارد سپس در مراحل بعدی اقدام به راه های مختلفی ازجمله حملات سمت سرور , حملات بروت فورس و هزاران حمله دیگر می کند که  هرکدام از اینها یک دنیای بسیار گسترده دارند و حتی اگر شما توانسته باشید به شدتی امنیت وب سایت خود را بالا ببرید که نفوذ به سایت را بسیار سخت کنید ممکن است از طریق مهندسی اجتماعی ضربه بخورید زیرا انسان ها همیشه اسیب پذیر هستند و از کوچک ترین مشکلات خود ضربه های بسیار بزرگی خواهد خورد حتی اگر امنیت وب سایت و سرور خود را طبق جدیدترین متد های روز امن کرده باشید ممکن است در اینده چندین باگ بسیار خطرناک در سیستم های مدیریت محتوا پیدا شود که هزاران نفوذگر فقط با چک کردن سایت های ثبت اکسپلویت متوجه اسیب پذیری جدید شده و قبل از اینکه شما دست به کار شوید ممکن است سایت شما مورد نفوذ قرار گرفته باشد بدون اینکه شما متوجه این موضوع شده باشید.

 

کلمه کلیدی :امنیت وب

 

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

امنیت وب سایت

احتمالا شما نیز به عنوان یک مدیر سایت، با خود فکر کرده اید امنیت وب سایت چگونه تامین می شود؟ آیا اطلاعات وب سایت معمولی شما ارزش دزدیدن و هک نمودن را دارد؟ باید توجه داشته باشید که تمامی وب سایت ها همواره در معرض حملات هکرها قرار دارند. از این رو بالا بردن امنیت سایت های اینترنتی امروزه هرچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله به شرح نکته مفید برای حفظ امنیت وب سایت خواهیم پرداخت.

بر خلاف تصور عموم، هدف اکثر رخنه های امنیتی انجام شده نه سرقت اطلاعات شما و یا از دسترس خارج نمودن وب سایت بلکه سوء استفاده از وب سرور در جهت منافع هکر ها می باشد. در برخی از موارد هکر ها سعی دارند با استفاده از وب سرور شما یک سیستم Email Relay راه اندازی کرده و اقدام به ارسال ایمیل های انبوه تبلیغاتی نمایند و در برخی دیگر از مواقع نیز از سرور شما به عنوان یک منبع فایل سرور برای بارگذاری فایل های آلوده و غیر قانونی خود استفاده می کنند. چنین هک هایی معمولا به صورت اتوماتیک و توسط اسکریپت های از قبل آماده شده ای انجام می شوند. اسکریپت های مذکور تمامی اینترنت را برای یافتن سایت هایی با حفره های امنیتی تعریف شده، جستجو کرده تا هدف نهایی خود را پیدا کنند.

امنیت سایت چیست؟

امنیت سایت شامل تمام کارهایی می شود که با انجام آن امنیت سایت شما بالا می ورد و امکان نفوذ در آن به صفر می رسد. امنیت سایت در گرو امنیت هاست، امنیت شبکه، امنیت اینترنت و … است.

۱ – افزایش امنیت وب سایت با برزور سانی نرم افزارها

این موضوع ممکن است به وضوح برای همگان آشکار باشد، اما تاکید آن نیز خالی از لطف نیست چرا  که به روز نگهداری تمامی نرم افزارهای مورد استفاده برای حفظ امنیت در وب سایت کاملا حیاتی می باشد.

این موضوع هم برای سیستم عامل سرور میزبان و هم برای نرم افزارهای مورد استفاده در وب سایت مانند CMS ها یا Forum ها صادق است. زمانی که حفره های امنیتی هرچند کوچک در یک نرم افزار پدید آیند، هکر ها به سرعت با سوء استفاده از آن ها به سرور یا سایت شما رخنه می کنند. لذا تمامی سازنده های نرم افزار در دنیا سعی می کنند تا حفره های امنیتی موجود در محصولات خود را با ارایه بسته های بروز رسانی به کاربران برطرف سازند و به مرور زمان نرم افزار خود را در مقابل نفوذهای امنیتی مقاوم تر کنند.

 

لبته در صورتیکه از میزبانی مدیریت شده استفاده می کنید، نیازی به نگرانی برای بروز رسانی مداوم نرم افزارهای خود ندارید، زیرا شرکت ارائه دهنده میزبانی شما تمامی موارد امنیتی لازم را برای نگهداری از سرویس شما به کار می برد.

اگر از نرم افزارهای ثالث (Third Party) مانند CMS ها و Forum ها برای مدیریت وب سایت خود استفاده  می کنید، حتما از نصب آخرین بسته های بروز رسانی و Patch های امنیتی برای نرم افزارهای  خود اطمینان حاصل نمایید. اکثر تولید کنندگان نرم افزار دنیا دارای لیست ایمیل یا خبرنامه های RSS هستند که آخرین اخبار خود مبنی بر ارایه Patch های امنیتی را به این طریق منتشر کنند. اکثر CMS ها نیز مانند Wordpress شما را از وجود نسخه های جدید در پیشخوان مدیریتی خود آگاه می سازد.

استفاده از آنتی ویروس و فایروال قدرتمند ، بروز ، معتبر و اصل

این بخش نیز از اصول بخش قبل پیروی می کند اما تفاوت های شاخصی نیز دارد. استفاده از آنتی ویروس و فایروال قدرتمند ، بروز ، معتبر و اصل از اساسی ترین مواردی است که یک وبمستر باید از آن استفاده کند. حتی با در نظر گرفتن حصول تمامی شرایط دیگر و عدم قید به این موضوع می تواند مشکلات امنیتی بسیاری بوجود آید. محصولات امنیتی خوبی برای اینکار عرضه شده اند که از آنها می توان به محصولات عرضه شده توسط شرکت های eset و kaspersky اشاره کرد. اگر قادر به تهیه لایسنس نیستید این محصولات امنیتی دارای بازه محدود Trial نیز هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

 

 

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰


نمایندگی یخچال سامسونگ در کرج  بهترین فرصت برای رفع مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید در سریع ترین زمان برای شما شهروندان گرامی است.

آیا می دانید بسیاری از مشکلات فریزرها در اثر عدم استفاده درست ایجاد می شود و برخی از این مشکلات را می توان به سادگی عیب یابی و در خانه رفع نمود؟ آیا می دانید فواید و مزایای نمایندگی های تعمیرات یخچال سامسونگ چیست و خدماتی که این نمایندگی ها ارائه می کند به چه صورت است؟ مهم ترین مشکلات و ارورهای یخچال های سامسونگ و بهترین نکات در مورد استفاده از آنها چیست؟ در این مطلب قصد داریم شما را با تعمیرگاه پارسینا سرویس که یکی از بهترین تعمیرگاه های کرج و استان البرز است آشنا کنیم. این تعمیرگاه با تکیه بر نیروهای متخصص خود در زمینه تعمیرات، در دست داشتن لوازم یدکی مورد نیاز برای تعمیر و همینطور پایین بودن هزینه های تعمیر خود آماده خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی است.

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

پارسینا سرویس یک تعمیرگاه حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع یخچال سامسونگ است. در این تعمیرگاه افراد متخصص و حرفه ای فعالیت دارند که با تکیه بر دانش فنی و عملی کار سعی دارند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات یخچال شما را رفع کنند. برخی از خدمات بسیار مهم این تعمیرگاه عبارت اند از:

ارائه قطعات یدکی اصلی و اورجینال کمپانی سامسونگ برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در این نمایندگی. به این ترتیب مشتریان دیگر نگران تعویض قطعات دستگاه خود نخواهند بود.

مشتریان می توانند قبل از انجام هر گونه عیب یابی و تعمیر از مشاوره رایگان تعمیرکاران پارسینا سرویس کمک بگیرند تا در صورت عدم نیاز به تعمیر بتوانند خودشان مشکل یخچال را رفع کنند.

عیب یابی سریع دستگاه در محل و رفع آن

اعزام تعمیرکار در کمترین زمان به تمام نقاط کرج و استان البرز

برآورد کردن هزینه ها به صورت تخمینی قبل از انجام تعمیرات یخچال های سامسونگ و دادن حق انتخاب به مشتریان

اخذ دستمزد ها و قیمت های منصفانه و منطقی که مطابق با تعرفه های نهادهای نظارتی می باشد

نمایندگی یخچال سامسونگ در کرج از متخصصان و تعمیرکارانی با سابقه چندین ساله استفاده می کند که مهارت ، تخصص و دانش خود را با شرکت در دوره های تخصصی به روز می کنند

خدمات رسانی به مشتریان در کمترین زمان ممکن و جلب رضایت آنان

تعمیرات یخچال سامسونگ در محل و منزل شما توسط نمایندگی کرج که می تواند از نظر زمان و هزینه ها بسیار به صرفه باشد ، همچنین مشتریان قادر به نظارت و کنترل بر کار تعمیرکار یخچال سامسونگ باشند ، به صورت مرتب دستگاه سرویس و بررسی شود و نیاز به جابه جایی و انتقال آن نیز نداشته باشد

سرویس کردن دوره ای و مرتب دستگاه توسط متخصصان در صورت تمایل مشتریان

داشتن هزینه های بسیار مناسب به گونه ای که برای تمام اقشار جامعه قابل پرداخت باشد.

مهم ترین مشکلات یخچال های سامسونگ و نحوه استفاده بهتر از آنها

یخچال فریزر و ساید بای ساید ها را می توان امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین و اساسی ترین لوازم خانگی دانست که به صورت شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع برندها و مدل های مختلف در بازارهای جهانی به فروش می رسند. اما با وجود حضور تولید کننده های داخلی زیاد در ایران  و همچنین برندهای مختلف خارجی می توان به یقین گفت که یخچال های سامسونگ در اکثر بازارهای ایران فروش بسیار بالایی داشته و مشتری های بسیار زیادی دارد که نشان از کیفیت بالای آن دارد اما یخچال های سامسونگ هم همانند سایر لوازم خانگی ممکن است که بعد از مدتی استفاده کردن دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر و بررسی داشته باشند. از جمله مهم ترین مشکلات این یخچال که حتما باید در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شنیده شدن صداهای غیر طبیعی از یخچال

کار نکردن کمپرسور یا ترموستات دستگاه

از کار افتادن یخساز فریزر

روشن نشدن یخچال

خراب شدن سنسورهای دمای داخلی و سنسور دیفراست

از کار افتادن فن ساید بای ساید

از کار افتادن اتوماتیک دستگاه

توقف و شروع به کار تند تند دستگاه

خراب شدن کندانسور

خراب شدن فیلتر یا درایر یخچال

منبع: تعمیرات کرج

https://tamiratkaraj.com/samsung-refrigerator-dealer-in-karaj/

 

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

نمایندگی یخچال اسنوا در کرج

توضیحاتی در مورد شرکت اسنوا :

اسنوا شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین رخت‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز و یخچال فریزر گسترش یافته‌است.

نام اسنوا در واقع سرواژهٔ ای است که از نام اصلی این کارخانه یعنی «ارکان ساختار نوین ایرانیان»گرفته شده است.

اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان آغاز به کار کرد.

این شرکت دارای انواع پرس‌های ضربه‌ای و هیدرولیک ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن،دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه‌های تراشکاری خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحه‌های رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در هنگام مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و از نظر حجم تولید می‌تواند روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار را ارائه دهد.

نمایندگی یخچال اسنوا در کرج

محصولات این کارخانه در بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه می‌شوند.

اسنوا توانسته‌است برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد.

در ۱۳۹۳، گروه انتخاب تصمیم گرفت نشان تجاری اسنوا را تغییر دهد و برای این معرفی و رونمایی از این تغییر نشان تجاری، جشنی برگزار کرد و از علامت، شعار و هویت تازه اسنوا رونمایی کرد.

علامت تجاری و رنگ سازمانی اسنوا پیش از این قرمز بود اما از سال ۱۳۹۳ تا کنون آبی و سبز است.

همچنین دو شخصیت تخیلی به همین رنگ‌های آبی و سبز این لوگو را همراهی می‌کنند.

در طرح تغییر نشان تجاری اسنوا، حسن نمکدوست تهرانی و یونس شکرخواه و عبدالله گیویان همکاری کردند. اکثراً قطعات این کارخانه در ایران تولید می‌شود.

 

نمایندگی یخچال اسنوا در کرج

گواهینامه های شرکت اسنوا

گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل گواهی نامه‌های بین‌المللی: (BS OHSAS 18001: 2007، ISO 9001: 2008 ،ISO 14001: 2004)

گواهینامه CE Marking در سال ۲۰۱۱ به منظور صادرات اجاق گاز

گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه

جزو۱۰۰ برند برتر ایران، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۳۹۲

دریافت نشان و تندیس جشنواره «برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان»در دو گروه یخچال فریزر و تلویزیون در سال ۱۳۹۲

 

نمایندگی یخچال اسنوا در کرج

یخچال اسنوا در مدل های مختلفی تولید می شوند، از جمله :

یخچال فریزر تک درب اسنوا

این مدل یخچال مکان زیادی را اشغال نمی کند و مناسب هتل،ادارات و فروشگاه ها می باشد.

 

یخچال فریزر بالا اسنوا

این مدل دارای فضای جادار بوده و برای دسترسی به یخچال نیاز به خم شدن دارد

 

یخچال فریزر پایین اسنوا

این مدل هم مانند فریزر بالا دارای فضای جادار بوده

 

یخچال فریزر دوقلو اسنوا

این مدل یخچال راحت جا به جا می شود  و برای خانواده های پر جمعیت مناسب است

 

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا

این مدل دارای امکانات بالایی بوده و امکان تنظیم حجم یخچال و فریزر را دارد

 

یخچال فریزر درب فرانسوی اسنوا

این مدل طراحی زیبا و شیکی دارد و فضای جادار مناسبی دارد

 

یخچال فریزر 4 درب اسنوا

این مدل دارای کشو های زیادی می باشد و ظاهر آن مانند یخچال فریزر درب فرانسوی می باشد.

منبع:تعمیرات کرج

https://tamiratkaraj.com/snowa-refrigerator-dealer/

 

 

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

نمایندگی دوو

دوو ، سومین شرکت بزرگ الکترونیک در کره جنوبی بعد از سامسونگ و ال جی ، به دنبال گسترش حضور خود در بازار لوازم خانگی در جهان است . به کمک نمایندگی یخچال دوو در کرج می توانید با کیفیت ترین یخچال را خریداری نموده و مشکلات یخچال دوو خود را بر طرف کنید!

یخچال ساید بای ساید Daewoo یکی از پر طرفدارترین مدل یخچال این شرکت می باشد که آنرا با قیمت مناسب میتوان خرید. این شرکت مانند بسیاری از همتایان خود ، تلاش می کند تا بهترین کیفیت و رضایت فروشندگان خود را به دست آورد.یخچال دوو یک توزیع کننده یخ و آب از طریق درب با فیلتراسیون داخلی و همچنین قفسه های ضد سرریز و کنترل های دیجیتال دارد. طراحی منحصر به فرد آن در عمق کابینت آن است که به درهای آن اجازه می دهد تا تقریباً با کابینت ها و میزهای جلویی کنار هم قرار بگیرند تا جلوه ای ساده تر داشته باشد.

درباره عملکرد یخچال دوو باید بگوییم از نظر کنترل دما که امری بسیار مهم می باشد ، بسیار خوب ارزیابی شدند اما نه به صورت عالی که به چندین مدل با عملکرد عالی اعطا شده است ، بلکه قابل قبول و احترام است.

استفاده آسان از یخچال و فریزر ، منعکس کننده ویژگی هایی مانند طرح ، نور و گزینه های ذخیره سازی ، از ویژگی های بسیار خوب این یخچال می باشد. فقط تنها جایی که دوو امتیاز کمتری گرفت ، در تست های مصرف انرژی بود. که امروزه امر بسیار مهمی می باشد. امروزه مردم به دنبال وسایل برقی و الکترونیکی هستند که مصرف انرژی کمتر و در عین حال کیفیت بالایی داشته باشد .

نمایندگی یخچال دوو در کرج

یکی از اقداماتی که برند دوو در راستای ارائه خدمات پس از فروش برای مشتریان محصولات خود در نظر گرفته است، تاسیس نمایندگی های معتبر در سراسر کشور است. در همین راستا نمایندگی تعمیرات کرج آمادگی خود را برای حمایت از شما مشتریان عزیز اعلام نموده و خدمات زیر ار برای شما ارائه می کند:

1-   تعمیرات در منزل شما انجام می شود.

به منظور سهولت کار برای شما مشتریان عزیز، خدمات در منزل شما انجام می شود تا نگرانی چگونگی جابجایی وسیله به مرکز را نداشته باشید.  تعمیرکار در اولین فرصت با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

2-   ما به شما گارانتی تعمیرات تحویل می دهیم.

ما به نحوه عملکرد تکنسین های خود اطمینان داریم اما به منظور جلب اعتماد شما عزیزان، ضمانت نامه تعمیرات تحویل می دهیم تا اگر همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، بدون هزینه خدمات ارائه شود.

3-   هزینه تعمیرات مناسب خواهد بود.

اگر در زمان خرابی وسیله همچنان گارانتی آن تاریخ اعتبار دارد، به تعمیرکار تحویل دهید تا هزینه نهایی برای شما کمتر محاسبه شود. همچنین لازم است بدانید که قیمت تصویب شده اتحادیه، ملاک ما برای محاسبه هزینه خواهد بود که جزئیات آن را می توانید باز طریق فاکتور بررسی کنید.

4-   از قطعات ارجنیال استفاده می شود.

مزایای استفاده از نمایندگی یخچال دوو در کرج

برای انجام هر کاری قطعا باید دلایل خوبی داشت تا بتوان از آن نتیجه خوبی گرفت. مشتریان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو سرویس کرج اغلب به یکی از دلایل زیر با این مرکز تعمیر لوازم خانگی تماس حاصل می کنند.

این مرکز خدمات پس از فروش دوو، تعمیرکاران تخصصی دارد که بر انواع لوازم خانگی دوو، قطعات و نحوه کار و تمام عیب های احتمالی آنها تسلط کامل دارند. همین مساله باعث می شود روند عیب یابی و تعمیر دستگاه شما سریع تر انجام شود.

این نمایندگی تعمیرات دوو در کرج برای شما امکان تعمیر در خانه، محل کار و حتی تعمیرگاه را فراهم می کند. حتی اگر در ادارات و اماکن دور هستید در کمتر از ۲ ساعت تعمیرکار مجرب برای شما اعزام می شود.

هزینه های تعمیر این نمایندگی تعمیرات معتبر، متناسب با خدماتی است که ارائه می شود. هیچ هزینه اضافی از مشتریان گرفته نمی شود از این رو مشتریان دغدغه ای از بابت هزینه ها نخواهند داشت.

تمام مراحل تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی دوو بعد از تایید نهایی مشتری انجام می شود و رضایت مشتریان شرط اساسی و اولویت مهم نمایندگی یخچال دوو در کرج می باشد.

از آنجا که این نمایندگی تعمیرات قطعات یدکی ارجینال و با ضمانت لوازم خانگی دوو را ارائه می دهد دیگر مشتریان مجبور نخواهند بود زمان زیادی را برای یافتن قطعات یدکی دستگاه خود صرف کنند.

منبع : تعمیرات کرج

                                                                       

https://tamiratkaraj.com/deawoo-refrigerator-dealer/

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

یخچال جنرال الکتریک مانند بقیه یخچال ها ممکن بعد از مدتی دچار ارور هایی شود که در اینجا چند مورد از ارورهای یخچال جنرال الکتریک را بیان می کنیم.

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

اگر برای یخچال جنرال ااکتریک خود مشکلی از قبیل صدای غیر طبیعی یخچال ، کار نکردن کمپرسور یخچال ، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و …. به وجود آمد نیاز به تعمیر دارد ما اینجا هستیم تا مشکل یخچال فریزر شما را برطرف کنیم به شما قول می دهیم که یخچال شما حتی از ابتدای خود نیز بهتر عمل کند!

نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه واشاره کرد.

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج پشتیبانی سریع و خدمات دهی به مشترکین برای محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک را بر عهده دارد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یخچال شما را در زمان کمتری ایجاد کنیم.

در چه صورتی نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک داریم:

عدم کارکرد صحیح

فیوز برق با روشن شدن دستگاه بپرد

اتصالی بدنه دستگاه

آنچه باید درباره ی برند لوازم خانگی جنرال الکتریک بدانید:

شرکت جنرال الکتریک نه تنها به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کننده های موتور جت، تجهیزات نیروگاهی و ساخت انواع توربین در آمریکا بلکه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی دنیا شناخته شده است. به طور کلی شرکت های آمریکایی با تولید برندهایی نظیر وستینگهاوس وایت پوینت جنرال الکتریک نیازمصرف کنندگان را با دستگاههای با کیفیت مرتفع می سازند.

خدمات نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

تعمیرات کرج یک تعمیرگاه حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع یخچال جنرال الکتریک است. در این تعمیرگاه افراد متخصص و حرفه ای فعالیت دارند که با تکیه بر دانش فنی و عملی کار سعی دارند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات یخچال شما را رفع کنند. برخی از خدمات بسیار مهم این تعمیرگاه عبارت اند از:

ارائه قطعات یدکی اصلی و اورجینال کمپانی جنرال الکتریک برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک در این نمایندگی. به این ترتیب مشتریان دیگر نگران تعویض قطعات دستگاه خود نخواهند بود.

مشتریان می توانند قبل از انجام هر گونه عیب یابی و تعمیر از مشاوره رایگان تعمیرکاران تعمیرات کرج کمک بگیرند تا در صورت عدم نیاز به تعمیر بتوانند خودشان مشکل یخچال را رفع کنند.

عیب یابی سریع دستگاه در محل و رفع آن

اعزام تعمیرکار در کمترین زمان به تمام نقاط کرج و استان البرز

برآورد کردن هزینه ها به صورت تخمینی قبل از انجام تعمیرات یخچال های جنرال الکتریک و دادن حق انتخاب به مشتریان

اخذ دستمزد ها و قیمت های منصفانه و منطقی که مطابق با تعرفه های نهادهای نظارتی می باشد

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج از متخصصان و تعمیرکارانی با سابقه چندین ساله استفاده می کند که مهارت ، تخصص و دانش خود را با شرکت در دوره های تخصصی به روز می کنند

خدمات رسانی به مشتریان در کمترین زمان ممکن و جلب رضایت آنان

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در محل و منزل شما توسط نمایندگی کرج که می تواند از نظر زمان و هزینه ها بسیار به صرفه باشد ، همچنین مشتریان قادر به نظارت و کنترل بر کار تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک باشند ، به صورت مرتب دستگاه سرویس و بررسی شود و نیاز به جابه جایی و انتقال آن نیز نداشته باشد

سرویس کردن دوره ای و مرتب دستگاه توسط متخصصان در صورت تمایل مشتریان

منبع: تعمیرات کرج

https://tamiratkaraj.com/agency-general-electric/

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج

 برای داشتن نمایندگی پنجره دوجداره در کرج باید دقت کنید که :  

  • داشتن حداقل تخصص در ضمینه فروش و بازاریابی محصولات ساختمانی در حوضه فعالیت خود
  • علاقه مند و فعال بودن در حوضه های فروش و بازاریابی و داشتن روابط اجتماعی بالا و هدفمند در ضمینه فروش محصول
  • استفاده از دوره های فنی و فروش مخصوص پنجره های دوجداره در مجموعه فاراد پنجره
  • استفاده از برنامه های فروش و بازاریابی شرکت جهت گسترش بازار های هدف مورد نظر
  • عدم وجود سوء پیشینه و یا ذهنیت منفی در بین مشتریان خود ، در ارتباط با محصولی که قبلا ارائه می گردید.
  • اگر قبلا کار بازاریابی و فروش یک محصول را برعهده داشته اید، مشتریان از شما به عنوان یک شخص و یا مجموعه ارائه دهنده محصول و یا خدمت با کیفیت یاد ببرند.

 داشتن آگاهی لازم برای نمایندگی پنجره دوجداره در کرج باید اطلاعات و تخصص خوبی در زمینه کاری خود به دست آورید .

 

پنجره دوجداره چیست و چه مزایایی دارد؟

پنجره های دوجداره نسل جدیدی از پنجره ها هستند که تکنولوژی ساخت و طراحی جدیدی که دارند، معایب و ایرادات پنجره های قدیمی را نداشته ، و نقش چشم گیری در کاهش مصرف انرژی دارند.

پنجره های دوجداره UPVC ، از ترکیب مواد اولیه بر پایه نفت خام و نمک طعام ساخته می شوند. ترکیبات بسیار زیادی دیگری نیز به آن ها اضافه می شود تا در نهایت ماده ای به نام یو پی وی سی تولید می شود، و پروفیل ها پنجره از آن ساخته می شوند.

این مواد شامل پایدار کننده های حرارتی و تابشی ، بهبود دهنده های مقاومتی در برابر ضربه ، روان کننده ها ، مواد ضد احتراق و رنگ های صنعتی می شوند.

 

برای ساخت پنجره های UPVC ، پروفیل های یو پی وی سی در اشکال و ابعاد مختلف ساخته شده و با قالب و دستگاه های مخصوص ساخته می شوند.

درون پروفیل ها نیز پروفیل گالوانیزه قرار میگیرد تا مقاومت بیشتری داشته باشند. البته این مورد در پروفیل های تقلبی و بی کیفیت معمولا وجود ندارد .

عایق حرارتی بسیار خوب :

شاید بتوان گفت بزرگترین مزیت پنجره های UPVC خاصیت عایق بودن آن ها ، حتی بیشتر از سایر انواع پنجره دوجداره است. چراکه علاوه بر شیشه ها دو یا چند لایه که گاز بین آن ها را پر کرده، خود یو پی وی سی نیز ضریب هدایت حرارتی پایینی دارد ، که سبب می شود گرما و سرما را به خوبی منتقل نکند.

کاهش مصرف انرژی :

عایق بودن در برابر دما ، خود سبب می شود تا گرمایش و سرمایش ایجاد شده در ساختمان اتلاف نشود، بنابراین نیاز برای صرف انرژی بیشتر و استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی کمتر شده، و هزینه های آن به میزان چشم گیری کاهش می یاد.

عایق صوتی :

مزیت بسیار مهم دیگر ، که مخصوصا برای فضاهای شلوغ و با آلودگی صوتی فراوان مد نظر است، عایق بودن در برابر صوت است .

مقاومت در برابر شرایط جوی :

UPVC در برابر رطوبت ، یخبندان ، گرما و سرما، و حتی تغییرات فراوان جوی مقاومت بالایی داشته، و دچار زنگ زدگی ، پوسیدگی و تغییر رنگ و حالت نمی شود، بنابراین می توان گفت که طول عمر و دوام بیشتری هم دارد.

دارای طراحی زیبا و مدرن :

داشتن بازشوهای مختلف سبب شده تا بتوان از این پنجره ها در هر فضایی حتی با محدودیت جا نیز استفاده کرد. همچنین امکان تهیه پنجره های UPVC با رنگ های گوناگون و لمینت با طرح های زیبا نیز سبب شده با هر سلیقه و دکوراسیونی انتخابی وجود داشته باشد.

منبع : پنجره دوجداره.کام

 

https://xn----zmcnbobkf5pmagh90e.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیوکره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ اولین تلفن کره‌ای، در ژانویه ۱۹۶۵ اولین یخچال کره‌ای، در اوت ۱۹۶۶ اولین  تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت. ال جی در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در اوت ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در کرج

ما در مرکز تخصصی نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در کرج ،  این امکان را برای شما فراهم نمودیم که برای ترمیم و تعمیر یخچال ، این وسیله ی مهم و پر کاربرد، که نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما دارد نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشد.

قطعا با توجه به ابعاد و وزن یخچال، انتقال آن به مرکز تعمیرات کار بسیار سخت و دشواری به نظر رسیده و مشکلات بسیاری را به دنبال دارد.

با تماس گرفتن به تیم نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در کرج ، یخچال شما در کمترین زمان ممکن و به سرعت به حالت قبل خود باز می گردد. کافیست با ما تماس بگیرید !

همکاران و متخصصین ما در کمترین زمان به محل اعزام شده و یخچال مورد نظر را به دقت بررسی کرده و هرگونه اقدامی که برای تعمیر آن لازم باشد، در منزل انجام می شود.

این نکته را باید اشاره کرد که تعمیرکاران اعزام شده از بین متخصصین حرفه ای در حوزه تعمیرات یخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع هر گونه مشکلات در انواع مختلف محصولات یخچال ال جی را دارا هستند و با استفاده از تجهیزات کامل و پیشرفته به سرعت مشکلات شما رفع می شود پس نگران نباشید و به ما اعتماد کنید با ما تماس بگیرید.

مرکز تخصصی نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی کرج با پشتیبانی سریع به مشترکین محصولات لوازم خانگی ال جی  LG را بر عهده دارد ، تا در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال ال جی LG در ذهن مشتریان خود در کرج ثبت کند.

یخچال ال جی

LG برای افرادی که یخچال می خواهند یک انتخاب محبوب است. ال جی به عنوان یکی از شرکت هایی که سهم بزرگی در بازار الکترونیک دارد ، در ساخت یخچال های بسیار قدرتمند که مدت هاست از آن استفاده می شود ، پیشتاز بوده است.

یخچال فریزرهای ال جی ظرفیت ذخیره سازی زیادی دارند که ۲۱ کیسه غذا را در خود نگه می دارد!

وجود فریزرهای  بدون یخ ، به این معنی است که شما هرگز مجبور به یخ زدایی نخواهید شد و کمپرسورهای خطی  بی صدا و با دوام تر هستند.

یخچال LG خنک نمی شود ! نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی کرج

هنگامی که کابینت یخچال احساس گرما می کند ، ممکن است در تنظیمات بهینه سازی مشکلی وجود داشته باشد که ممکن است لازم باشد پایین بیاید. جنبه های دیگری که باید در نظر گرفته شود ، منافذ خنک کننده است ممکن است این موارد مسدود شده باشد و باید پاک شود ، زیرا گردش ضعیف می تواند از خنک شدن صحیح یخچال جلوگیری کند.

برای جلوگیری از ورود هوای گرم به داخل یخچال ، درها و کشوها باید بسته و مهر و موم شوند. اگر مهر و موم درب آسیب دیده باشد ، باید تعویض شود. مسئله دیگری که به مهر و موم واشرمربوط می شود این است که آیا دستگاه در کف هم سطح نشسته است. یک سکوی ناهموار همچنین می تواند روی تراز بندی درها تأثیر بگذارد.

اگر یخچال خنک نمی شود ،ممکن است مربوط به صفحه کنترل باشد نیز باشد و حالت نمایش غیرفعال باشد. همه این مشکلات را می توان به سرعت توسط یک تکنسین باتجربه از نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی کرج  تشخیص داد و به راحتی  برطرف کرد. همین حالا با ما تماس بگیرید !

 

منبع : تعمیرات کرج

https://tamiratkaraj.com/lg-refrigerator-repair-dealer/

 

  • ماهی شو
  • ۰
  • ۰

مشاوره خانواده نوعی روان درمانی است که کلیه اعضای خانواده و در برخی موارد اعضای خانواده گسترده (به عنوان مثال پدربزرگ و مادربزرگ) را شامل می شود. درمانگر یا تیمی از درمانگران چندین جلسه برای کمک به خانواده ها در مقابله با موضوعات مهمی که ممکن است در عملکرد خانواده و محیط خانه تداخل ایجاد کنند، وقت می گذارند.

هدف مشاوره خانواده

هدف مشاوره خانواده چیست؟ 

کمک به اعضای خانواده در بهبود ارتباطات، حل مشکلات خانوادگی، درک و رسیدگی به شرایط خاص خانواده (به عنوان مثال مرگ، بیماری جسمی یا روحی یا مسائل کودک و نوجوان) و ایجاد عملکرد بهتر خانواده است

مشاوره خانواده می تواند به خانواده هایی که دارای عضو مبتلا به بیماری های جسمی یا روانی جدی هستند، در مورد بیماری ها آموزش دهد و مشکلات مربوط به نگهداری از اعضای خانواده را برطرف کند

برای کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده بیش تر هنگامی که کودک یا نوجوان دارای اضطراب یا اختلال خلقی است مورد استفاده قرار می گیرد و از اختلال در عملکرد خانواده جلوگیری می کند

فرآیند مشاوره خانواده چیست

تعریف مشاوره خانواده به طور کلی فرآیند درمان است که توسط درمانگر یا تیم درمانی که در زمینه تکنیک های خانواده و گروه درمانی آموزش دیده و با تجربه هستند، انجام می شود

درمانگران ممکن است روانشناس، روانپزشک، مددکاران اجتماعی یا مشاور باشند. مشاوره خانواده شامل چندین جلسه درمانی است که معمولاً در فواصل منظم (به عنوان مثال، یک بار در هفته) برای چندین ماه انجام می شود و هر جلسه حداقل یک ساعت طول می کشد.

به طور معمول، مشاوره خانواده برای رفع یک مشکل خاص مانند ابتلا به یک اختلال روانشناختی یا سازگاری با مرگ اعضای خانواده آغاز می شود. با این حال، جلسات درمانی معمولاً مشکلات دیگری را در خانواده از جمله مشکلات ارتباطی بین اعضا را نشان می دهد

در جلسات درمانی، درمانگران به تجزیه و تحلیل روند تعاملات و ارتباطات اعضای خانواده با یکدیگر می پردازند

مشاوره خانواده براساس تئوری سیستم خانواده استوار است، که در آن به اعضای خانواده به عنوان یک ارگانیسم زنده و پویا نگاه می شود

در این دیدگاه به اعضای خانواده برای رفع مشکلاتی که دارند کمک می شود. نظریه سیستم خانواده بر اساس چندین مفهوم اصلی بنا شده است.

مفاهیم موثر در خانواده درمانی

مفهوم هومئوستازی به این معنی است که خانواده همواره به دنبال حفظ سازمان و عملکرد عادی خود در طول زمان است و  در برابر تغییر مقاومت می کند.

درمانگر خانواده می تواند از مفهوم هومئوستازی استفاده کند تا توضیح دهد چرا یک بیماری خانوادگی خاص در  زمان معین ظاهر شده است یا اینکه چرا یک عضو خاص به بیماری مبتلا شده است.

زمینه های مشاوره خانوادگی

خانواده می تواند شامل پدربزرگ، مادربزرگ و سایر اقوام هم باشد. درمانگر برای توضیح انتقالات بین نسلی نگرش ها، مشکلات، رفتارها و سایر موضوعات از این شبکه فامیلی استفاده می کند

مفهوم تمایز به توانایی هر یک از اعضای خانواده برای حفظ احساسات خود در حالی که از نظر عاطفی به خانواده متصل است، اشاره دارد. یکی از نشانه‌های یک خانواده سالم، این است که به اعضای مختلف اجازه می دهد احساسات مختلفی را تجربه کنند.

بر اساس نظریه رابطه مثلثی روابط عاطفی در خانواده معمولا مثلثی هستند. هر زمان که دو عضو در خانواده با یکدیگر مشکل داشته باشند، عضو سوم را برای تثبیت روابط خود، وارد رابطه می کنند. مثلث های موجود در یک سیستم خانوادگی معمولاً به شکلی در هم تنیده هستند که هموستاز خانواده را حفظ می کنند. مثلث های خانوادگی مشترک شامل کودک و والدین او می شود.

در اوایل دهه 2000 تئوری، درمان چند سیستمی (MST) در مشاوره خانواده به کار گرفته شد. این روند بیشتر اوقات برای درمان کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلالات عاطفی انجام می شد. MST اغلب به عنوان "رویکرد زیست محیطی خانواده" شناخته می شود، زیرا محیط خانواده و محیط هایی که خانواده و فرزندان با آن ها در تعامل هستند (به عنوان مثال خانه، مدرسه و جامعه) را مورد مشاهده قرار می دهند. مطالعات بالینی متعددی نشان داده است که MST می تواند روابط خانوادگی، مصرف مواد، میزان بازداشت مجدد نوجوانان را که با قانون مشکل دارند را بهبود ببخشد

منبع: حال خوب

https://hale-khoob.com/

 

 

  • ماهی شو